18 September 2014

Promosi September 2014 - Shaklee Collagen Powder

Assalamualaikum w.b.t

Buat yang masih tak tahu.. Bulan ni promo Shaklee Collagen Powder (SCP), beli 6 PERCUMA 1.

Tawaran berbaki lebih kurang 12 hari sahaja lagi.

Rugi kalau tak grab! ��

Order sekarang,
Whatsapp/wechat/telegram/sms ke +60104103490




01 October 2013

Promo September 2013 ~ CoQHealth Plus ~ BUY 6 FREE 1



Assalamualaikum Semua :)

Pasti ramai yang tertunggu-tunggu apakah produk promo yang Shaklee umumkan untuk bulan ini. Ok, pejam mata semua. Nak bagi surprise sikit.

1, 2, 3... Surprise!!! Produk yang menjadi hero untuk bulan September 2013 ialah CoQHealth Plus!!! Hehehe.. Surprise lah sangat kan. Dah terang-teranglah poster tertepek kat atas tu...

Saya pasti, promo kali ini pasti ditunggu-tunggu oleh kakak-kakak dan abang-abang kat luar sana. Seperti yang kita sedia maklum, CoQHealth Plus bukan sekadar untuk kesihatan jantung, malah ia bagus untuk mengubah kulit kusam menjadi berseri dan baik untuk kesuburan lelaki.

Lepas ni, kakak bertambah cantik, abang pula semakin gagah.. :)

Ok, untuk maklumat lanjut mengenai CoQHealth Plus yang sememangnya menjadi rebutan masa kini. Boleh KLIK DI SINI.

Harga promo yang sangat cun melecun ini bermula daripada 1 September 2013 dan berakhir pada 30 September 2013.

Banyak sangat kalau nak beli sampai 6 botol? Jangan risau. Beli satu pun boleh. Saya tetap beri anda harga yang sangat-sangat istimewa. Hubungi saya segera! Jangan tunggu sampai orang depan rumah dah bertambah cantik dan gagah baru nak terhegeh-hegeh beli.. Hehehe.. :)


Hubungi Saya, Shaklee Independent Distributor
Nyz (SID 890723)
Whatsapp/SMS/Call: +010.410.3490
Blog: http://www.gulabatu.com
FB Fanpage: http://www.facebook.com/UsihatIsuka
FB Fanpage (Set Kanak-Kanak): http://www.facebook.com/sihatdanbijak
Email: nyz_gulabatu@yahoo.com


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 

Copyright © 2012 Reserved to Gula Batu
Design by Ccicute Design